Az Erdőspuszta Club Hotel**** a körülményekhez és a 168/2020. (IV. 30.) kormányrendelethez maximálisan igazodva várja Vendégeit!
A jelenlegi világméretű járványügyi helyzetre reagálva az Erdőspuszta Club Hotel**** vezetősége a vendégek és a munkatársak egészségének védelme érdekében az alábbi intézkedéseket hozta:
A szálloda egész területén fokozott higiéniai óvintézkedéseket vezettünk be (pl. közös használatú helyiségek, terek naponta többszöri takarítása, fertőtlenítése, éttermi felszerelések folyamatos tisztán tartására kiemelt figyelmet fordítunk, valamint a szálloda több pontján, mindenki számára hozzáférhető fertőtlenítő folyadékot helyeztünk el).
A wellness részlegünkbe kizárólag előzetes bejelentkezést követően, kültéri napágyakon, időjárás függvényében, korlátozott létszámban tudjuk fogadni Vendégeinket!
Egyéb szolgáltatásaink (lovaglás, pusztakocsi, horgászat, bicikli, csónak/vízibicikli, dodgem, 9D mozi, konditerem, foci és teniszpálya) továbbra is elérhetőek, mivel a szabadban, 1,5 méter távolságot betartva végezhetőek.
Fenyves Vendéglőnk megnyitott!
Az asztaltársaságok közt 1,5 métert tartva, fokozott higiéniai intézkedésekkel biztosítunk lehetőséget asztalfoglalásra.
Nyitva tartás minden nap 12 és 22 óra között.
Szállásfoglalásra a kijárási korlátozás megszűnésével immáron újra van lehetőség.
Aktuális csomagajánlataink a http://www.erdospuszta-clubhotel.hu/araink/csomagajanlatok/ linken megtekinthetőek.
További információkért, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot az info@erdospuszta-clubhotel.hu e-mail címen.
Bízunk abban, hogy a korona vírussal terhelt nehéz időszak mihamarabb elmúlik!
Az Erdőspuszta Club Hotel**** addig is mindent megtesz az Önök minél teljesebb kiszolgálása érdekében!
Változatlan odaadással és szeretettel Várjuk Önöket!
99%-os vendég elégedettség a Fenyves Vendéglőben
A nyitás óta eltelt időszakban szállodánk Fenyves Vendéglőjében elsődleges szempontnak tartottuk a maximumra való törekvést, amely az ételek sokszínűségén, választékán, minőségén és mennyiségén túlmenően természetesen kiterjed a professzionális szakmai háttére és a vendégközpontú szemléletre is. Számunkra minden vendég a „legfontosabb”, így a családias légkör, az udvarias és figyelmes kiszolgálás, valamint a személyes törődés éttermünk hitvallása. Mi azért dolgozunk, hogy a hozzánk betérőket elégedettnek lássuk, és visszatérő vendégeink között üdvözölhessük. Nekünk meghatározóan fontos az Önök véleménye, hiszen a pozitív kritikák elismerést jelentenek számunkra, míg a negatívumokból igyekszünk tanulni és építkezni. Éttermi vendégkérdőívünk – amelyen keresztül Önök jelezhetik felénk tapasztalataikat, észrevételeiket és esetleges tanácsaikat – tükröt tart elénk.
Büszkék vagyunk arra, hogy a 2012. december 01. és 2013. január 15. között vendégeink által kitöltött kérdőívek alapján éttermünk 99%-os elégedettségi eredményt ért el.
Kérjük, osztozzanak sikerünkben a jövőben is, 2013-ban is szeretettel várjuk Önöket a Fenyves Vendéglőbe!
Önök írták:
Érvek, amelyekért vendégeink mellettünk tették le voksukat: